sobota, 21 października 2017

Co dalej z blogiem?| Czy robię przerwę?| Czy będę nadal go prowadziła?

Co dalej? Czy blog zostaje?- takie pytania ostatnio pojawiały się w mojej głowie. Przez dosyć długi czas nie było postów a to wszystko przez szkołę i brak czasu wolnego, wiadomo jak to jest, nie ma chęci, nie ma postów. A nie chciałam pisać tak od nie chcenia, żeby tylko coś było. Myślałam ,,to nie tak miało wyglądać". 





Pewnego dnia postanowiłam, blog zostaje choćby nie wiem co! Zawsze marzyłam o takim czymś a teraz wszystko to zmarnuję? NIE. Zabieram się do pracy, powracam do pisania.
 Zaczęła się jesień, a oznacza to, że za oknem mamy piękne krajobrazy, w cudownych kolorach przez to powstaną śliczne foteczki. 
Teraz chciałabym skupić się na bardziej pomocnych i dopieszczonych postach. Może pomyślę nad nowym szablonem, zobaczę co da się wykombinować. 




Zaczynając ,,karierę" z blogiem, nie sądziłam że nadejdzie taki czas kiedy będę zastanawiała się nad zamknięciem go, ale ten moment na pewno nie nastąpi teraz. Mam nowe pomysły, dużo energii i powracam. Na tą chwilę chciałabym, żeby posty pojawiały się co 2 tygodnie, znając życie wszystko się okaże później. Działamy i idziemy do przodu. Marzenia zawsze są fajne gdy się je spełnia, więc róbmy to i bądźmy szczęśliwi. 





Pozdrawiam Ewa & Puszek


1 komentarz: