sobota, 31 marca 2018

Wiosna - czas zmian, dlaczego prowadzę bloga

Dawno nas tutaj nie było, ale miałam po pierwsze, brak weny, po drugie nie chciałam i nadal nie chcę robić takich postów, które nic w Wasze życie nie wniosą, ani mnie nie będą zadowalały.

Od teraz nie będę pisać planów, tylko to co muszę robić bo to kocham i bardziej mnie to wtedy motywuj. Postaram się rozwinąć bloga i dodawać przydatne posty, może w przyszłości diy. Szykuję już bardzo fajną rzecz, poprzez którą Wy będziecie nas mogli bardziej poznać a my Was. A teraz poniżej, przedstawiam pytanie na które chciałam odpowiedzieć.


Dlaczego prowadzę bloga?
1. Głównie bo kocham pisać, obrabiać foty mojego psa i zachwycać się jaki to on jest piękny.
2. Ponieważ w późniejszych latach będzie to piękna pamiątka.
3. Po to aby się rozwijać w kierunku fotografii i obróbki.
4.  Żeby poznawać różne osoby o tych samych zainteresowaniach.
5. Dzielić się naszą radością i smutkiem z Wami.

Podsumowując prowadzę go dlatego, że to kocham. Teraz posty będą się pojawiały częściej i będą bardziej dopracowane.







Pozdrawiamy Ewa & Puszek 
Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych ❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz